Takuu
Asiakkailla on oikeus lähettää tuotteet takuuhuoltoon maksutta takuuaikana. Tältä sivulta löydät takuuehdot ja ohjeet takuuprosessin aloittamiseksi.
Voit saada takuuhuoltoa kaikille Multitronicilta ostetuille tuotteille. Saadaksesi takuuhuoltoa sinun on täytettävä lomake, klikkaa tästä, ja kuvailtava tuotteessa havaitsemasi ongelma.
Ennen kuin lähetät tuotteen takuuhuoltoon, varmista, ettei laitteeseen ole tallennettu henkilökohtaisia tietoja ja huolehdi, että sinulla on varmuuskopio laitteen tiedoista. Joissakin tapauksissa sinulle tarjotaan uutta korvaavaa tuotetta, jolloin henkilökohtaiset tietosi poistetaan.
Kun ostat Multitronic PC:n konfiguraattorimme kautta, saat 24 kuukauden takuun tuotteelle kokonaisuutena. Kullakin asennetulla komponentilla on oma takuunsa valmistajan ehdoista riippuen, esimerkiksi 12 kuukautta prosessorille, 24 kuukautta näytönohjaimelle (huom. nämä ovat vain esimerkkejä).
Takuupalvelun aloittamiseksi sinun on täytettävä lomake, jonka löydät tästä. Yhteystietosi haetaan automaattisesti, jos sinulla on tili verkkosivustollamme. Jokainen takuutapaus on liitetty tuotteen sarjanumeroon. Löydät sen tuotepakkauksesta, tuotteen rungosta tai laitteen asetuksista. Jos tuotteella ei ole sarjanumeroa, jätä tämä kenttä tyhjäksi.
Kun olet lähettänyt lomakkeen, saat ohjeet siitä, miten edetä.
Takuuhuollon aikana tuote tarkastetaan asiakkaan vikakuvauksen mukaisesti. Perusteettomista takuupalautuksista veloitetaan toimitus- ja käsittelykulut.
Valmistajasta riippuen huoltoaika voi vaihdella 10-15 arkipäivän välillä, kun tuote on saapunut Multitroniciin. Valikoidut Multitronicissa myytävät tuotteet tulee lähettää ulkomaille korjattavaksi, koska kaikilla valmistajilla ei ole Suomessa valtuutettuja huoltotiloja. Näin ollen takuuhuolto voi kestää pidempään.
Kaikkien elektroniikkalaitteiden kanssa on oltava tarkkana, sillä tiettyjä vikoja ei voida kattaa takuulla. Esim: Huolimaton käyttö, staattinen sähkö, ukkonen, sähkökatkos, kosteus- ja fyysiset vauriot, äärimmäiset käyttöolosuhteet.
Valmistajan laiteohjelmistoa ei saa muuttaa, komponentteja ei saa ylikellottaa, tuotetta ei saa käyttää muuhun tarkoitukseen kuin mitä tuotteen käyttöohjeissa on mainittu, esim. kaivostoimintaan.
Tämän lisäksi otat täyden vastuun tuotteiden turvallisuusnäkökohdista. Jos laite saa viruksen, hakkeroidaan tai lukitaan kolmannen osapuolen toimesta, sinut hylätään takuupalvelusta.
Kysymyksiä tai huolia?
Jos sinulla on kysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Voit soittaa asiakaspalvelunumeroomme tai lähettää sähköpostia. Ammattitaitoinen tiimimme auttaa sinua mielellään ja vastaa kaikkiin kysymyksiisi.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 09:00 - 17:00.
Puhelimitse: +358 (0)6 319 77 00
Sähköpostitse: info@multitronic.fi