Asiakaspalautukset
Asiakkaalla on ostoksilleen yleisten koti- ja postimyyntiehtojen mukaisesti 14 päivän palautusoikeus edellyttäen, että alla mainitut ehdot täyttyvät. Palautus on maksutonta.
Asiakkaalla on ostoksilleen yleisten koti- ja postimyyntiehtojen mukaisesti 14* päivän palautusoikeus edellyttäen, että alla mainitut ehdot täyttyvät. Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin silloin, kun tuote ostetaan liikkeestä. Asiakkaalla on myös oikeus avata tuotteen pakkaus, tutustua ohjekirjoihin sekä kokeilla tuotetta palautusoikeuttaan menettämättä. Palautusoikeus päättyy kun tuote otetaan käyttöön.
Esimerkkejä siitä, kun tuote on otettu käyttöön:
- ohjelman, tiedostojen ja tietojen asentaminen tietokoneeseen ja sen käyttäminen internetissä selailuun, pelaamiseen tai työntekoon
- jos akku asennetaan ja ladataan kannettavaan tai muihin akullisiin tuotteisiin
- tulostin otetaan käyttöön
- puhelujen vastaanottaminen ja/tai soittaminen GSM- & älypuhelintuotteilla
- tietojen tallentaminen tallennusmedioihin, esim. kovalevylle & flash-muistiin
Mikäli asiakas epäilee, että tuote ei vastaa hänen vaatimuksiaan, odotuksiaan tai toiveitaan, asiakkaan tulee olla yhteydessä Multitroniciin sähköpostilla, puhelimitse tai käymällä liikkeessämme neuvoja varten ennen tuotteen käyttöönottamista, jolloin palautusoikeus päättyy.
- avattuja ohjelmia
- avattuja väripatruunoita
- avattuja DVD/CD-R/RW-medioita
- avattuja musiikkituotteita ja elokuvia
- käytettyjä GSM-puhelimia
- muita avattuja käyttötavaroita
- erikoisvalmistettuja tuotteita
- palveluja
1. Palautusnumeron hankinta
- Asiakastilin kautta, jolloin tilaushistoriikista haetaan hakutoiminnolla kyseinen tuote ja tehdään palvelupyyntö. Täyttämällä kotisivuillamme http://multitronic.fi/rma/add/order oleva palvelu-/palautuslomake. Jos olet kirjautuneena sinun ei tarvitse täyttää yhteystietojasi
- Lähettämällä sähköpostia osoitteella info@multitronic.fi
- Ottamalla puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluumme +358 (0)6 319 77 43
- Käymällä lähimmässä liikkeessämme
2. Pakkaa palautettava tuote oikein:
- Tuotteet tulee palauttaa vahingoittumattomina alkuperäispakkauksissaan ja niihin tulee liittää kaikki alkuperäistoimituksessa olleet varusteet ja dokumentit.
- Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin se oli asiakkaan sitä vastaanottaessa.
- Alkuperäispakkauksella, ohjekirjoilla, tuotelehtisillä ja käyttöoikeustodistuksilla sekä rekisteröintilomakkeilla on oma arvonsa. Jos nämä puuttuvat, niitä on käytetty tai ne ovat vahingoittuneita, tuotetta ei voi palauttaa.
- Tuotteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Pakkaukseen ei saa kirjoittaa eikä siihen saa liimata mitään.
3. Palautusten pakkaaminen ja palauttaminen:
- Multitronic Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja.
- Jokainen palautettava tuote on pakattava huolellisesti. Koska monet tuotteemme ovat rikkoontumisherkkiä, on asiakkaan pakattava tuote huolella. Tuotepalautukset, joita ei ole kunnolla pakattu ja jotka ovat tämän vuoksi vahingoittuneet postissa, palautetaan asiakkaalle.
- Kiinnitä saamasi palautus- tai takuuvaihtonumero pakettiin. Laita vastaavat tiedot lapulle myös paketin sisään. Jos lähetyksestä puuttuu sille määrätty takuu- tai palautusnumero, palautuksen käsittely viivästyy.
Kysymyksiä tai huolia?
Jos sinulla on kysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Voit soittaa asiakaspalvelunumeroomme tai lähettää sähköpostia. Ammattitaitoinen tiimimme auttaa sinua mielellään ja vastaa kaikkiin kysymyksiisi.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 09:00 - 17:00.
Puhelimitse: +358 (0)6 319 77 00
Sähköpostitse: info@multitronic.fi