Multitronicin Apple-huolto
Tiedämme, miten turhauttavaa voi olla, kun iPhonen tai iPadin näyttö rikkoutuu tai Mac-tietokoneen akku on vaihdettava. Me Multitronicissa voimme auttaa sinua kaikissa Applen laitteeseesi liittyvissä ongelmissa.
Paikallinen valtuutettu huoltokumppanisi
Tarjoamme sekä takuuhuoltoa että takuun ulkopuolista huoltoa kaikille Applen tuotteille, kuten Mac-tietokoneille, iPadille, iPhonelle, Apple Watchille sekä Beats-tuotteille. Teknikkomme ovat Applen sertifioimia ja käyttävät vain aitoja Applen varaosia. Toisin kuin useimmissa huoltopaikoissa, meillä Applen takuu on voimassa myös korjauksen jälkeen.
Aina ilmainen vianselvitys
Kun tuot laitteesi huoltoon, suoritamme vianmäärityksen. Arvioimme huoltokustannukset, ja sinä voit päättää, aloitammeko huoltoprosessin. Tarkastus on korjauskeskuksissamme aina ilmainen. Jos laitteella on vielä takuu ja ongelma johtuu valmistajan viasta, korjaamme sen ilmaiseksi. Alta löydät laitevalintalomakkeen, jolla saat huoltojen arvioidut hinnat.
Ennen käyntiäsi
Jotta prosessi olisi mahdollisimman sujuva, sinun on tehtävä muutama asia ennen kuin vierailet luonamme.
Vaihe 1: Laita "Etsi" pois päältä
Valitettavasti emme voi huoltaa laitetta, jossa tämä toiminto on päällä. Varmista ennen palvelussamme käyntiä, että se on pois päältä. Huoltokäynnin jälkeen suosittelemme sen kytkemistä uudelleen päälle.
Vaihe 2: Luo varmuuskopio
Suosittelemme varmuuskopion luomista ennen kuin annat laitteen huoltoon. Huoltotapauksesta riippuen laitteesi tiedot voivat poistua, esimerkiksi jos saat uuden laitteen tilalle tai emolevy on vaihdettava.
Valtuutetut Apple-huoltopaikkamme
Multitronic varastomyymälä
Tänään: 10:00 - 18:00 Myllärinkatu 10, 65100 VaasaMultitronic Jyväskylä
Tänään: 10:00 - 17:00 Gummeruksenkatu 6, 40100 JyväskyläMultitronic Lappeenranta
Tänään: 10:00 - 18:00 Valtakatu 41, 53100 LappeenrantaMultitronic Ideapark Seinäjoki
Tänään: 10:00 - 18:00 Suupohjantie 57, 60320 SeinäjokiMultitronic Ahvenanmaa
Tänään: 10:00 - 17:00 Storagatan 3, 22100 MaarianhaminaUsein kysytyt kysymykset
-
Millainen korjausprosessi on?Tuo laitteesi johonkin tällä sivulla mainituista myymälöistämme. Muista kytkeä Etsi-sovellus pois päältä laitteestasi. Teemme diagnostiikan, ilmoitamme sinulle ongelman ja tarvittaessa huoltotarjouksen. Sinä päätät, haluatko jatkaa huoltoa. Suostumuksesi jälkeen suoritamme huoltotoimenpiteet ja ilmoitamme sinulle, kun laite on valmis noudettavaksi.
-
Kuinka paljon laitteen korjaus maksaa?Jos huolto/korjaus kuuluu takuuehtojen piiriin, se on ilmainen. Muussa tapauksessa saat hintatarjouksen sen jälkeen, kun olemme suorittaneet laitediagnostiikan. Diagnostiikka on aina ilmainen. Voit saada huoltotoimenpiteiden arvioidun hinnan käyttämällä tällä sivulla olevaa konfiguraattoria.
-
Menetänkö laitteessa olevat tietoni?Suosittelemme aina laitteen varmuuskopiointia ennen huoltoon tuloa ja päivittäisenä rutiinina. Vaikka näytön tai akun vaihdon kaltaiset korjaukset eivät yleensä edellytä laitteen täydellistä nollaamista, on aina olemassa mahdollisuus, että laitteeseen sattuu vahinko ja tietoja voi kadota. On myös useita korjauksia, joissa tiedot menetetään, esimerkiksi laitteen vaihto, jokainen iPadin tai Watchin korjaus tai Macin emolevyn vaihto. Ilmoitamme sinulle, jos tiedot on poistettava. Siksi mainitsemme sen vielä kerran - ota aina varmuuskopio laitteestasi, vaikka et tarvitsisi korjauksia.
-
Miksi “Etsi” on poistettava käytöstä?Etsi-toiminto/sovellus on laitteesi varkaussuojausominaisuus. Sen voi kytkeä päälle/pois vain laitteen omistaja tai siihen liittyvä Apple ID -tili. Laitteen omistusoikeuden varmistamiseksi sinun on voitava kytkeä se pois päältä ennen laitteen tuomista huoltoon. Järjestelmämme sallii meidän käynnistää diagnostiikkaprosessin tai suorittaa korjauksia vasta, kun Etsi-toiminto on kytketty pois päältä. Huollon jälkeen muista kytkeä kyseinen toiminto uudelleen päälle.
-
Onko teillä varaosia heti saatavilla?Pidämme varastossa laitteiden suosituimpia varaosia. Jos meillä ei ole tarvittavaa osaa varastossa, sen saaminen kestää yleensä 1-2 työpäivää.