logo Multitronic Oy
Myllärinkatu 10
65100 Vaasa
Сайт: www.multitronic.fi
Телефон: 06 - 319 77 00
E-mail: info@multitronic.fi

Yleiset myyntiehdot yrityksille - Yrityskaupan sopimus

1. Yleistä myyntiehdoista

Sopimus koskee ostoksia jossa on yrityksen, laitoksen tai yhdistyksen maksuosoite.

2. Tilaus ja toimituskulut

Tilaukset tehdään kotisivuillamme, puhelimitse, sähköpostin kautta tai kaupassamme käynnin yhteydessä. Kauppa on virallinen, kun tuotteet ovat pakattu asiakkaalle toimitusta varten tai kun asiakas noutaa tilauksen Multitronicin myymälästä.

Toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut näkyvät ostoskorista.Valitsemasi toimitustapa ja ostamasi tuotteiden paino vaikuttavat toimituskuluihin. Maksutavatkin näkyvät ostoskorista.

3. Tuotetiedot
Tarkempaa tietoa tuotteista löydät avaamalla kyseisen tuotteen tiedot Multitronicin verkkokaupassa. HUOM! Tuotteen kuva voi erota tuotetarjouksesta tai sisältää tuotteita jotka eivät sisälly tuotteeseen. Jos olet epävarma tuotekuvauksesta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää lisää tietoa.
4. Varastostatus

Tuotteiden varastotiedot ja arvioidut toimituspäivämäärät ovat Multitronic Oy:lle annettuja eri toimittajien ja valmistajien arvioita. Tilaus toimitetaan, kun kaikki tilauksen tuotteet löytyvät varastosta. Jos kaikkia tuotteita ei löydy varaamme kaikki varastossa olevat tuotteet kunnes kaikki tilauksen tuotteet löytyvät varastosta. Asiakkaalle ilmoitetaan jatkuvasti tilauksessa jätettyyn s-postiosoitteeseen, jos tilaus odottaa vielä tuotteita. Asiakas voi nopeuttaa tilauksen toimitus tekemällä muutoksia tilaukseen. Teet muutoksia tilaukseen helpoiten lähettämällä sähköpostia meille osoitteeseen info@multitronic.fi.

5. Ostot laskulla

Kun tuote ostetaan laskulla, tuote pysyy Multitronicin omistuksessa kunnes lasku on kokonaan maksettu.

6. Kuljetusvaurioiden reklamaatio

Tarkista tilauksesi heti kun olet vastaanottanut toimituksen. Vaurioituneesta tuotteesta on ilmoitettava 5 päivän sisällä toimituksen vastaanottamisesta.

7. Takuu

1. Jokainen takuutapaus tarvitsee Huoltonumeron. Voit hakea huoltonumeron sähköpostitse tai täältä: http://www.multitronic.fi/?rma. Kuvaile ongelma tarkasti kun ilmoitat takuuasioista – esim. mitä tapahtui, milloin se tapahtui, kuinka se tapahtui ja millaisissa olosuhteissa vika ilmestyi
2. Takuuaika alkaa toimituspäivästä
3. Viallinen tuote korvataan korjatulla, vastaavalla tai identtisellä tuotteella. Multitronic pidättää oikeuden päättää korjataanko tuote vai korvataanko se vastaavalla tai identtisellä tuotteella. Vaihtoehtoisesti tuote voidaan hyvittää laskun hintaan tai sen hetkiseen hintaan. Multitronic pidättää oikeuden arvioida tuotteen hinnan jos tuote on poistunut valikoimasta.
4. Takuu ei koske esimerkiksi kovalevylle tai muisteihin tallennettua henkilökohtaista tietoa, ohjelmistoja tai sovelluksia.

8. Kaupan peruuttaminen
  1. Palautettuja tuotteita hyvitetään tapauskohtaisesti tuotteen kunnosta ja markkina-arvosta riippuen.
  2. Palautuksista veloitamme aina käsittelykuluja vähintään 35 euroa 0% alv.
  3. Palautetusta tuotteesta hyvitetään tietty prosentti tuotteen hinnasta. Prosenttiarvo määritellään tapauskohtaisesti.
  4. Kuljetusvaurioita palautuksen yhteydessä ovat asiakkaan vastuulla ja reklamoidaan kuljettajalle.
  5. Erikoistilatut ja vaikeasti myytävät tuotteet eivät sisällä palautusoikeutta, eikä niitä saa perua.

Multitronic tarjoaa 7 päivän palautusoikeuden jos nämä ehdot täyttyvät:

  1. Multitronic on hyväksynyt palautuksen.
  2. Olette saaneet palautusnumeron Multitronicilta.
  3. Tuote palautetaan heti kun palautusnumero on vastaanotettu.
  4. Tuote on alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa, kaikki tarvikkeet mukana. Tuote ja pakkaus ovat samassa kunnossa kuin ostohetkellä. Tuotteeseen ei ole laitettu tarroja.
  5. Asiakas vastaa:
    1. Toimituskuluista Multitronicilta.
    2. Toimituskuluista takaisin Multitronicille.
    3. Käsittelykuluista. Multitronic laskee käsittelykulut prosenttina tuotteen hinnasta, arvo kuitenkin vähintään 35 euroa alv 0%.
9. Pakkaus

Multitronic Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Jokainen palautus pakataan huolellisesti, koska valtaosa tuotteistamme ovat herkästi särkyviä on tärkeää pakata tuote huolellisesti. Huonosti pakattuja palautuksia jotka ovat vaurioituneet postissa palautetaan asiakkaalle.

Kiinnitä saamasi palautusnumero tai takuuvaihtonumero pakettiin. Kirjoita myös samat tiedot lapulle jonka laitat paketin sisään. Palautuksen käsittely viivästyy jos lähetyksestä puuttuu määrätty takuu- tai palautusnumero.


Главная

Меню

Корзина

Поиск