logo Multitronic Oy
Myllärinkatu 10
65100 Vaasa
Web: www.multitronic.fi
Puhelin: 06 - 319 77 00
Sähköposti: info@multitronic.fi

Multitronicin Apple-huolto

Tiedämme, miten turhauttavaa voi olla, kun iPhonen tai iPadin näyttö rikkoutuu tai Mac-tietokoneen akku on vaihdettava. Me Multitronicissa voimme auttaa sinua kaikissa Applen laitteeseesi liittyvissä ongelmissa.

Paikallinen valtuutettu huoltokumppanisi

Tarjoamme sekä takuuhuoltoa että takuun ulkopuolista huoltoa kaikille Applen tuotteille, kuten Mac-tietokoneille, iPadille, iPhonelle, Apple Watchille sekä Beats-tuotteille. Teknikkomme ovat Applen sertifioimia ja käyttävät vain aitoja Applen varaosia. Toisin kuin useimmissa huoltopaikoissa, meillä Applen takuu on voimassa myös korjauksen jälkeen.

Aina ilmainen vianselvitys

Kun tuot laitteesi huoltoon, suoritamme vianmäärityksen. Arvioimme huoltokustannukset, ja sinä voit päättää, aloitammeko huoltoprosessin. Tarkastus on korjauskeskuksissamme aina ilmainen. Jos laitteella on vielä takuu ja ongelma johtuu valmistajan viasta, korjaamme sen ilmaiseksi. Alta löydät laitevalintalomakkeen, jolla saat huoltojen arvioidut hinnat.

Ennen käyntiäsi

Jotta prosessi olisi mahdollisimman sujuva, sinun on tehtävä muutama asia ennen kuin vierailet luonamme.

find my device

Vaihe 1: Laita "Etsi" pois päältä

Valitettavasti emme voi huoltaa laitetta, jossa tämä toiminto on päällä. Varmista ennen palvelussamme käyntiä, että se on pois päältä. Huoltokäynnin jälkeen suosittelemme sen kytkemistä uudelleen päälle.

Ohjeet

backup my device

Vaihe 2: Luo varmuuskopio

Suosittelemme varmuuskopion luomista ennen kuin annat laitteen huoltoon. Huoltotapauksesta riippuen laitteesi tiedot voivat poistua, esimerkiksi jos saat uuden laitteen tilalle tai emolevy on vaihdettava.

iPhone tai iPad Apple Watch Mac

Valtuutetut Apple-huoltopaikkamme

iTronic Vaasa

Tänään: 11:00 - 15:00 Myllärinkatu 10, 65100 Vaasa
Lue lisää

iTronic Jyväskylä

Tänään: Suljettu Gummeruksenkatu 6, 40100 Jyväskylä
Lue lisää

iTronic Lappeenranta

Tänään: Suljettu Valtakatu 41, 53100 Lappeenranta
Lue lisää

Multitronic Ideapark Seinäjoki

Tänään: 10:00 - 15:00 Suupohjantie 57, 60320 Seinäjoki
Lue lisää

Multitronic Ahvenanmaa

Tänään: 11:00 - 15:00 Storagatan 3, 22100 Maarianhamina
Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

  • Millainen korjausprosessi on?
    Tuo laitteesi johonkin tällä sivulla mainituista myymälöistämme. Muista kytkeä Etsi-sovellus pois päältä laitteestasi. Teemme diagnostiikan, ilmoitamme sinulle ongelman ja tarvittaessa huoltotarjouksen. Sinä päätät, haluatko jatkaa huoltoa. Suostumuksesi jälkeen suoritamme huoltotoimenpiteet ja ilmoitamme sinulle, kun laite on valmis noudettavaksi.
  • Kuinka paljon laitteen korjaus maksaa?
    Jos huolto/korjaus kuuluu takuuehtojen piiriin, se on ilmainen. Muussa tapauksessa saat hintatarjouksen sen jälkeen, kun olemme suorittaneet laitediagnostiikan. Diagnostiikka on aina ilmainen. Voit saada huoltotoimenpiteiden arvioidun hinnan käyttämällä tällä sivulla olevaa konfiguraattoria.
  • Menetänkö laitteessa olevat tietoni?
    Suosittelemme aina laitteen varmuuskopiointia ennen huoltoon tuloa ja päivittäisenä rutiinina. Vaikka näytön tai akun vaihdon kaltaiset korjaukset eivät yleensä edellytä laitteen täydellistä nollaamista, on aina olemassa mahdollisuus, että laitteeseen sattuu vahinko ja tietoja voi kadota. On myös useita korjauksia, joissa tiedot menetetään, esimerkiksi laitteen vaihto, jokainen iPadin tai Watchin korjaus tai Macin emolevyn vaihto. Ilmoitamme sinulle, jos tiedot on poistettava. Siksi mainitsemme sen vielä kerran - ota aina varmuuskopio laitteestasi, vaikka et tarvitsisi korjauksia.
  • Miksi “Etsi” on poistettava käytöstä?
    Etsi-toiminto/sovellus on laitteesi varkaussuojausominaisuus. Sen voi kytkeä päälle/pois vain laitteen omistaja tai siihen liittyvä Apple ID -tili. Laitteen omistusoikeuden varmistamiseksi sinun on voitava kytkeä se pois päältä ennen laitteen tuomista huoltoon. Järjestelmämme sallii meidän käynnistää diagnostiikkaprosessin tai suorittaa korjauksia vasta, kun Etsi-toiminto on kytketty pois päältä. Huollon jälkeen muista kytkeä kyseinen toiminto uudelleen päälle.
  • Onko teillä varaosia heti saatavilla?
    Pidämme varastossa laitteiden suosituimpia varaosia. Jos meillä ei ole tarvittavaa osaa varastossa, sen saaminen kestää yleensä 1-2 työpäivää.

Etusivu

Valikko

Ostoskori

Haku